FILM

Think Hungary – More than expected

Tovább hullik a díjeső az országimázs filmünkre! Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített Think Hungary - More than expected filmje, mely teljesen újszerű megközelítésben mutatja be Magyarország legvonzóbb turisztikai értékeit. A Cannes Corporate Media & TV Awards Ezüst Delfinje után a Sanghaji Turisztikai Vásár és Konferencia első díját hozta el a mindenkit ámulatba ejtő videó. A filmet itt tekinthetitek meg.

MAGAZIN

In memoriam Hankiss

A Hamu és Gyémánt a januárban elhunyt Hankiss Elemérre emlékezik.

KIADVÁNY

E.ON naptár 2015

Az E-ON vállalat a Magyar Olimpiai Csapat gyémántfokozatú támogatója, ezért különösen szívügyünkké vált, hogy éves naptárját elkészítsük.

KIADVÁNY

Air France

Az Air France Európa egyik legnagyobb légitársasága, mely partnereivel együtt már több mint ezer úti célra repíti el utasait. Kiadványunkban megismerkedhet az Air France egyes utasosztályainak üléseivel, gasztronómiai különlegességeivel, valamint a Flying Blue programmal.

loading


HG-Media

Projektek

  • image

    Filmünkben a Lidl üzleteiben elérhető frissáru-kínálatot úgy kívántuk bemutatni, ahogyan azt a Lidl áruházakba betérők mindennap elérhetik. Ezért filmünkben egy vásárlót „kísérünk” végig a bejárattól a kasszáig, miközben láthatjuk, hogy bevásárlókosara miként telik meg friss, hazai termékekkel. Annak érdekében, hogy az elhangzott információk könnyen befogadhatók legyen az egyes termékcsoportokhoz köthető érdekességeket tipo animációban jelenítjük meg.

    Az Év Boltja 2016 verseny szakértő zsűrije március 23-án személyes zsűrizés keretein belül értékelte a beérkezett pályázatokat. Értékelésük alapján alakult ki a verseny kategóriagyőzteseinek és különdíjasainak a névsora. A győztesek listája a tavalyi metódust követve az Év Boltja 2016 közönségszavazásának lezárulása után lesz nyilvános, a közönségdíjas bolttal együtt.

    Lidl, az év boltja pályázat
  • image



    2016. március 3. és 5. között ismét Budapestre érkeznek a világ borszakértői. A VinCE Budapesten több mint 150 borászkiállító 1000 borát kóstolhatjuk meg a Hotel Corinthia Budapestben. A sétálókóstoló mellett ültetett workshopok és mesterkurzusok várják a borkedvelőket, akik idén először meg is vásárolhatják a nekik tetsző borokat a VinCE webshopon keresztül.

    www.vincebudapest.hu

    VinCE Budapest Wine Show + Shop 2016
  • image

    Február közepén jelenik meg az Official Culinary Guide to Budapest, a Bocuse d’Or Europe 2016 chefverseny magyarországi döntőjére készülő kiadvány. A guide, amelyhez egy applikáció is készül, a Budapestre érkező gasztroturisták számára ajánl éttermeket, kávézókat, bárokat, szórakozóhelyeket és programokat.

    Official Culinary Guide to Budapest
  • image

    Legyen mindig kéznél az idei okosnoteszed, hiszen nemcsak a napi teendőidet segít észben tartani, de okos segítséget is nyújt, ha finom borokat szeretnél ajándékozni, ráadásul minden héthez egy érdekes sztori is tartozik.

    Már beszerezted az új okosnoteszt?
  • image

    2015-ben is megrendezésre került az Adventi Vársár a Bazilikánál, ami az eddigi éveknél is több látogatót számlált. A vásár több izgalmas programmal, fényfestéssel, érdekes kézműves ajándéktárgyakkal és egy egyedi street food részleggel várta a kilátogatókat.

    Rekord mennyiségű látogató az adventi vásáron
  • image

    Indulása óta rendkívül népszerű a Videotanár, amely az általános iskola felsős tananyagait dolgozta fel, 10-15 perces videók formájában ellenőrző feladatsorral. A Videotanár így egyedülálló tudásbázissal segíti ingyenesen a tanulni és tanítani vágyókat. Idő közben, egy-egy videó erejéig tanáraink között köszönhetjük Novodomszky Évát, Csemer Boglárka Boggie-t, Cserpes Laurát, Kocsis Tibort, Bagi Ivánt és Oláh Gergőt is.

  • image

    2015. december 1-én, a HG MEDIA munkatársai immáron második alkalommal tölthették be a véradó szerepet a Vöröskereszt jóvoltából. A sok önkéntesből végül 22 véradó született, ami azt jelenti, hogy közel 9 liter vért sikerült levennie a Vöröskereszt munkatársainak. Ezzel új egyéni rekordot állítottunk fel házon belül, amit 2016-ban újra meg szeretnénk dönteni.

    HG Véradás
  • image

    Gondolt már a borra befektetésként? Nyugat-Európában a különleges presztízsborok kereskedelmének komoly hagyományai vannak, s tekintélyes kereskedőházak foglalkoznak azzal, hogy ügyfeleiknek befektetésre érdemes tételeket szerezzenek be. De vajon mi a helyzet Magyarországon? A Vince téli különszáma ezt a témát járja körül, betekintést engedve a bortőzsde bonyolult világába.

    A bor, mint befektetés
  • image

    Szeretünk télen egy kicsit visszavonulni, pokróc alá bújni egy bögre forró itallal és valami szívmelengető olvasmánnyal. A Hamu és Gyémánt téli kiadása ehhez kínál kellemes alternatívát. A hamarosan 70. születésnapját ünneplő Bródy János mesél a színpadon töltött éveiről és az általa már lezártnak tekintett életpályájáról. Betekintést nyerhetünk a Várnegyed sokat látott házainak olykor hátborzongató titkaiba és soha nem hallott történeteibe, végigkísérhetjük a 90 éve indult Telefonhírmondó és Rádió Rt. történetét vagy a fagyos sarkvidékre indulhatunk egy amatőr kutyafogathajtó társaságában, hogy öt nap alatt végigszáguldjunk 330 jeges kilométeren.

    Melengető téli olvasmányok
  • image

    Immár 15. kötetével jelentkezik az Alibi tematikus könyvsorozat. Az ezredfordulón indult kezdeményezés célja, hogy különböző témák köré csoportosítva közöljön hazánk kiemelkedő közéleti személyiségeitől származó írásokat. A szerzők között akad író, költő, történész, orvos, színész, de szinte bárki, aki közel áll a témához, amely az aktuális számban az alsónemű köré szövődik. 

    Alibi – körkép a ruha alatt
  • image

    Indulása óta rendkívül népszerű a Videótanár, amely számtalan oktató videóval és tesztkérdéssel ösztönzi a tanulókat a tananyagból való felkészülésre. Szűk két hónap alatt a videók megtekintése átlépte a bűvös 1 milliós határt. Útjára indultak a kihívások is, amelyek során egy-egy felhasználó tudáspárbajra hív egy másikat, majd a „csata” lezárultával egy újabbat. Újdonságként pedig hamarosan híres közéleti személyiségek is segítik a tanulókat az általuk felmondott videós oktató anyagokkal.

    Videótanár – a népszerűség szárnyán
  • image

    November végén munkatársai részére szűrőprogramot indított a Lidl Magyarország. A Helló egészség! program keretében egy speciálisan erre a célra kialakított szűrőkamion járja körbe az országot. A korszerűen felszerelt jármű egy év alatt az áruházlánc mind a 164 üzletéhez ellátogat, így munkatársaik munkaidőben, kényelmesen fordíthatnak időt az egészségük megőrzésére. A program keretében az alkalmazottak vérkép, ultrahang, testsúly index, fogászati, bőrgyógyászati és EKG vizsgálatokon vehetnek részt. A program teljes kommunikációjáért a Network 360 csapata felel.

    Helló egészség!

Magazinok

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Dózsa Réka dozsa.reka@mediasc.hu; +36 20 320 3914 ELŐFIZETÉS / MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Gál Boglárka gal.boglarka@mediasc.hu; +36 20 454 3164 ELŐFIZETÉS / MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Bálint Balázs balint.balazs@mediasc.hu; +36 20 320 3913 MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Horváth Natália horvath.natalia@mediasc.hu; +36204422005 ELŐFIZETÉSMEDIA OFFER

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Horváth Natália horvath.natalia@mediasc.hu; +36204422005 ELŐFIZETÉSMÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Csirke Zsolt csirke.zsolt@mediasc.hu; +36 20 342 2701 MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapkiadó: Peller Ágnes peller.agnes@mediasc.hu; +36 20 430 39574 ELŐFIZETÉS / MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Dózsa Réka dozsa.reka@mediasc.hu; +36 20 320 3914 MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Dózsa Réka dozsa.reka@mediasc.hu; +36 20 320 3914

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Csirke Zsolt csirke.zsolt@mediasc.hu+36-20/342-2701 MÉDIAAJÁNLAT

image
Beleolvasok

Lapfelelős: Csirke Zsolt csirke.zsolt@mediasc.hu+36-20/342-2701 MEDIA OFFER

Kapcsolat

HG Média Kft.
1016 Budapest, Lisznyai utca 38. Telefon: +36 (1) 487 5200